7 maj 2016

[TAG] 100 pytań, których nikt nie zadaje


W komentarzu pod ostatnim postem, Justyna spytała, czy zrobię TAG "100 pytań, których nikt nie zadaje". Szczerze i bez bicia przyznaję, że nigdy o takowym nie słyszałam, jednakże od czego jest wujek Google. Oczywiście po wystukaniu nazwy od razu wyświetliła się ogromna lista blogów, które podjęły się owego wyzwania. Zestaw pytań okazał się istnie szalony i z niektórymi się nie zgadzam, bo o moje ulubione sosy do nuggetsów zawsze pyta pani sprzedawczyni w McDonaldzie. W każdym razie postanowiłam podjąć się owego zadania i po ponad dwóch godzinach dotarłam do końca. Życzę, aby Wam poszło szybciej, bo troszkę czytania jest, choć starałam się streszczać. Jeśli chcecie więcej tego typu postów to koniecznie zaznaczcie to w komentarzu.







1. Najlepsza rzecz, jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Pierwsze pytanie i już mam z nim problem <śmiech> Choć nie zabrzmi to skromnie, jak na razie moje życie składa się z wielu wspaniałych chwil i bardzo ciężko mi wybrać tylko jedną. Jednakże ostatecznie, pomijając oczywiste rzeczy związane z rodziną, to najlepiej wspominam zmianę szkoły, między pierwszą a drugą klasą gimnazjum. Dzięki nowym znajomym odrodziłam się na nowo, a każdy moment spędzony z nimi był i jest wspaniały.

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
W sumie zawsze mam zamkniętą szafę, więc nie widzę sensu otwierania jej akurat na noc. Jednakże gdybym miała na jej drzwiczkach lustro to już rozważyłabym taką możliwość.

3. Zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Tylko czasami, muszą strasznie mi się spodobać.

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Tak, w końcu za łóżkiem są potwory i jak wystawię nogę to mnie dopadną.

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahaha, zaskoczę Was - nawet nigdy nie miałam tego w planach, ale pamiętam, że w dzieciństwie w sąsiada mojej babci w szopie znalazłam właśnie znak drogowy. Po co mu był? Tajemnica do dnia dzisiejszego.

6. Jaki masz telefon komórkowy?
Sony Xperia E4

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Rozważając wszystkie za i przeciw to chyba przez niedźwiedzia.

8. Jakim aparatem robisz zdjęcia?
Większość zdjęć, w tym do recenzji, robię telefonem.

9. Czy masz piegi?
Nie i nie chciałabym, aczkolwiek latem, jak długo przebywam na słońcu, drobne dostaję.

10. Masz przyjaciół?
Mam, ale jednego - przyjaciela.

11. Czy masz jakiś lęk/fobię?
I to mnóstwo! <śmiech> Panicznie boję się węży (najbardziej z całej listy), pająków, dżdżownic, owadów, rekinów, krokodyli. Nienawidzę dotykać surowego mięsa (nie wyobrażam w przyszłości cokolwiek gotować). Mam również achluofobię i klaustrofobię.

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Human i liczenie? Ale chyba nie. Czasem liczę schody.

13. Czy kiedykolwiek załatwiłaś się w krzakach?
Nie.

14. Czy kiedykolwiek farbowałaś włosy ?
Nie, natomiast jestem w trakcie robienia sombre.

15. Czy kiedykolwiek tańczyłaś bez muzyki?
Tak, ale nuciłam sobie lub "śpiewałam w głowie".

16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Pewnie, że tak. Raz nawet uderzyłam się długopisem w zęba i było ryzyko, że mi nerwy w nim obumarły, bo miałam z nim duże problemy. Od tamtego momentu się oduczyłam.

17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Zawsze śpię z maskotką - Myszką Miki.

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Jednoosobowe, ale jeszcze się mieszczę.

19. Piosenka tygodnia...
Martina Stoessel - "I Want You" - prześliczna ballada

20. Czy przeszkadzają Ci faceci ubierający się na różowo?
Nie, czemu mieliby przeszkadzać? Kolor jak każdy inny.

21. Czy nadal oglądasz bajki?
Oczywiście, że tak. Bajki to mój ulubiony gatunek filmowy.

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Science-fiction.

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Zrobiłabym z nim wszystko, ale na pewno nie zakopała. No może nie podzieliłabym się z osobami, których bardzo, bardzo, bardzo nie lubię (ale tak naprawdę bardzo).

24. Co najczęściej pijesz do obiadu?
Wodę. Ja głównie piję wodę, ewentualnie do śniadania herbatę.

25. Ulubiony sos do nugetsów?
Słodko-kwaśny.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Sajgonki z sosem słodko-kwaśnym, smażonym ryżem i warzywami.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
"Igrzyska Śmierci", "Epoka Lodowcowa 3"

28. Ostatnia książka jaką przeczytałaś?
"Pamiętnik" Sparksa

29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie.

30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
Nie i nie mam zamiaru.

31. Kiedy po raz ostatni pisałaś do kogoś list na papierze?
W czwartej klasie podstawówki napisałam list miłosny do kolegi.

32. Potrafisz wymieniać olej w samochodzie?
Nie.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie. Pewnie dlatego, że nie jestem jeszcze kierowcom.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Jak pisałam wyżej - jeszcze nie prowadzę, natomiast moim rodzicom jeszcze nie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Nie mam, ogólnie nie jestem fanką kanapek. Kocham hot-dogi.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Płatki z mlekiem bądź jogurtem.

37. Kiedy chodzisz spać?
Najpóźniej o 22:00, lubię się wyspać.

38. Czy jesteś leniwa?
W skali od 1/10? 100

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Kiedyś na pewno byłam księżniczką, natomiast innych przebrań nie pamiętam.

40. Jaki jest Twój chiński znak zodiaku?
Nie wiem, zaraz sprawdzę. Bardzo chciałabym małpę, bo kocham te zwierzaki. No niestety królik. Po śmierci mojego ostatniego króliczka, a tym samym przyjaciela, obiecałam sobie, że już nigdy nie będę mieć zwierząt, bo za bardzo się do nich przywiązuję.

41. W ilu językach mówisz?
To teraz Was zaskoczę - po polsku! Oprócz tego uważam, że mój angielski nie jest aż taki zły i łamańcem bym się dogadała. Przy ty lata uczyłam się niemieckiego, natomiast w liceum rozpoczęłam przygodę z językiem rosyjskim.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.

43. Lego czy lincoln lego?
Lego.

44. Czy jesteś uparta?
Tak.

45. Leno czy Letterman?
Kto to? Co to?

46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Oczywiście.

47. Czy boisz się wysokości?
Raczej nie.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Ja śpiewam tylko wtedy, gdy nikt mnie nie widzi i nie słyszy.

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Zawsze mam włączone radio, ale nie śpiewam.

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Przyznam, że jeszcze mi się nie zdarzyło.

51. Czy używasz broni?
Mam cięty język.

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcia u fotografa?
Nie pamiętam.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Zależy czy mówimy o filmach czy spektaklach, bo te drugie kocham całym sercem.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Jeżeli muszę spotykać się z rodziną to tak.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Kocham pierogi.

56. Ulubione ciasto owocowe?
Ananasowiec.

57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Nauczycielem.

58. Czy wierzysz w duchy?
Tak.

59. Czy miałaś kiedyś uczucie Deja vu?
Nie wiem, może...

60. Czy codziennie bierzesz witaminy?
Nie.

61. Czy nosisz kapcie?
Tak.

62. Czy nosisz szlafrok?
Kiedyś nosiłam.

63. W czym śpisz?
W piżamie, czasem jeszcze w skarpetkach.

64. Pierwszy koncert?
Nie pamiętam.

65. SuperPharm, Natura czy Rossmann?
Nie preferuję sklepów tego typu.

66. Nike czy Adidas?
Nike.

67. Cheetos czy Lays?
Lays.

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Orzeszki.

69. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka.
Selena Gomez, Shawn Mendes

70. Czy brałaś kiedyś lekcje tańca?
W podstawówce chodziłam na kółko taneczne.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Zapaśnicy Sumo. <śmiech, chociaż w sumie bardziej płacz>

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Nie.

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Nie, ale podstawowe etapy przechodziłam.

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Nie.

75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie.

76. Czy masz gramofon?
Nie.

77. Czy palisz kadzidełka?
Nie.

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak.

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Shawna Mendesa i Seleny Gomez

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Zakończenie lata "Lato Zet i Dwójki"

81. Gorąca czy zimna herbata?
Tylko i wyłącznie gorąca.

82. Cukier czy słodzik?
Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Umiem pływać, co ciekawe - tylko w basenie.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Tak.

85. Czy jesteś cierpliwa?
Niestety, ale nie, choć też zależy to od sytuacji.

86. DJ czy zespół na wesele?
DJ

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak, nawet kilka.

88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie i nie chcę.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie lubię oliwek.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Nie, moje szycie ogranicza się do podstaw.

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon.

92. Ulubiona gra komputerowa?
Nie mam.

93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam. Jedyny związek w jakim będę to Związek Radziecki, jeśli się reaktywuje.

94. W kim podkochiwałaś się, będąc w przedszkolu?
Podkochiwałam? W przedszkolu to ja męża miałam, a nawet dwóch.

95. Czy dążysz do celu po trupach?
Nie i nienawidzę takiego podejścia u innych.

96. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Jeżeli do nich pozuję to tak, na dodatek najczęściej uśmiecham się sztucznie i okropnie to wygląda.

97. Ulubione miejsce?
Mój pokój i Bieszczady.

98. Ulubiony kolor?
Fioletowy i niebieski.

99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak.

100. Czy chodzisz na fitness?
Nie. Ostatnio jednak postanowiłam zmienić swoje życie i zaczęłam się więcej ruszać. Moją pasją stała się jazda na wrotkach (wczoraj zrobiłam 8 km), a także jazda na fiszce.

A teraz wykażcie się Wy - w komentarzu pod tym postem zostawcie swoje odpowiedzi na minimum trzy pytania, dzięki czemu choć w małym stopniu się poznamy. Do dzieła!
UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.