2 lip 2016

Wakacje na plus

Nie mam znajomych albo wszyscy wyjechali, mieszkam w beznadziejnym miejscu, już nie wspominając o jakichkolwiek podróżach - krótko mówiąc: moje wakacje to porażka. Tak... skądś to znam... A raczej znałam. Będąc pod prysznicem (zawsze najlepsze pomysły przychodzą mi w niespodziewanych momentach) postanowiłam naprawdę zmienić coś w swoim życiu i nadchodzące tygodnie wzbogacić o ciekawe doświadczenia oraz przygody. W jaki sposób? Stworzyłam specjalny plan, który już realizuję, a jako że nie tylko ja mam problem z wrogiem nr 1 zwanym nuda, postanowiłam się z Wami nim podzielić. Jest tylko jedno ale: jeśli już będziesz chciał/a z niego skorzystać to dostosuj go do siebie, bo przykładowo jeśli nienawidzisz książek o miłości, a będą niżej uwzględnione i zaczniesz czytać na siłę to szybko się zniechęcisz. A teraz już bez zbędnego biadolenia zapraszam do głównej części.



SEANSE FILMOWE
W tym wypadku mam kilka propozycji. Możesz zaplanować "Filmowe Piątki" - co piątek oglądać jeden film lub każdego dnia tygodnia oglądać filmy z różnych gatunków: poniedziałek - horror, wtorek - komedia itd. A co powiesz na maraton? Poświęć jeden cały dzień na oglądanie wszystkich części "Igrzysk Śmierci". Sytuacja prezentuje się tak samo w przypadku seriali. Wakacje to najlepszy czas na zaczęcie nowego sezonu.

NA SPORTOWO
Kiedyś wreszcie trzeba wziąć się za sport, nie tylko dla wyglądu, ale przede wszystkim dla zdrowia. Ale jak wyjść na dwór, kiedy temperatura przekracza 30 stopni? Moja propozycja brzmi: 2/3 razy w tygodniu wstań wcześniej i wybierz się od rana, bo wątpię, żeby ci się chciało wieczorem, choć taka opcja też wchodzi w grę.

MÓL KSIĄŻKOWY
Osobiście nie wyobrażam przeżyć wakacje bez czytania, dlatego też w moim planie jest długa lista książek, a jako że czytam głównie romanse to właśnie te Wam polecam: Hermann Kai "Miłość w Berlinie", Elkeles Simone "Idealna chemia", Ahern Cecelia "PS. Kocham Cię", Cat Patrick "Zapomniane", Colleen Hoover "Hopeless", "Maybe Someday", wszystko Nicholasa Sparksa. I proszę nie sugerujcie się tytułami, a przeczytajcie opisy owych pozycji.

NOWA PASJA
Spróbuj największej liczby rzeczy, jakiej zdołasz. Gotuj, szyj, maluj, rysuj, śpiewaj, czytaj, tańcz, graj na instrumentach, pisz, fotografuj, nagrywaj, szydełkuj, projektuj, uprawiaj różne sporty. Masz mnóstwo czasu, naprawdę wykorzystaj go i przede wszystkim nie poddawaj się po pierwszej porażce. Ja zaczęłam nagrywać na Youtube oraz wracam do gry na gitarze, bo chcę. Jak już odnajdziesz swoje zainteresowanie nawet nie zorientujesz się, kiedy minie ci wolny czas.

SZALEŃSTWO
Odważ się zrobić coś szalonego - zmień kolor włosów na zielony, zrób sobie tatuaż z henny, zatańcz w deszczu na środku ulicy. Jak już przełamiesz strach - będziesz niezmiernie z siebie dumny.

PRZYJACIELE
Ale nie zapomnij o znajomych, bo taniec w deszczu na ulicy z przyjaciółmi będzie jeszcze lepszy, dlatego utrzymuj ze wszystkimi kontakt oraz wyciągaj ich na spacery/basen/koncerty. 

DLA SIEBIE
Masz mnóstwo wolnego czasu i mieszkasz na wsi? Wybierz się na wiśnie. Nie tylko zabijesz nudę, ale jeszcze zarobisz własne pieniądze, które możesz wydać na zakupach, a która dziewczyna im się nie oprze...

JAKIE SĄ WASZE SPOSOBY NA CIEKAWE WAKACJE?
UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.